“”

Recente reacties

Welcome On Mobius

Mobius was created by professionnal coders and passionate people.

We made all the best only for you, to enjoy great features and design quality. Mobius was build in order to reach a pixel perfect layout.

Mobius includes exclusive features such as the Themeone Slider, Themeone Shorcode Generator and Mobius Grid Generator.

Our Skills

WordPress90%
Design/Graphics75%
HTML/CSS/jQuery100%
Support/Updates80%

“EEN VERANDERENDE WERELD VRAAGT OM EEN NIEUWE KOERS

Retail is een complexe tak van sport geworden met een enorme dynamiek. Nieuwe ontwikkelingen volgen elkaar in snel tempo op en het oriëntatie- en aankoopgedrag van consumenten verandert ingrijpend. Een ding is dus zeker: in een wereld die zo veel en zo snel verandert, moet je als retailer zelf ook veranderen. Maar wat moet je doen en wat juist niet. Wat vormt een bedreiging en welke ontwikkelingen bieden juist kansen? Een ding is zeker; van winkels wordt inmiddels veel meer verwacht dan het bieden van “productje-prijsje”.

Van winkel naar merk
Consumenten kiezen steeds nadrukkelijker voor winkels waarmee ze zich kunnen identificeren en die passen bij hun waarden, ambities en aspiraties. Winkels met een ziel en een duidelijke identiteit. Winkels die keuzes durven maken, vertellen hoe ze naar de wereld kijken en duidelijk zijn over de rol die ze willen spelen in het leven van hun klanten. Winkels worden merken die vanuit een heldere visie consumenten inspireren en helpen met het realiseren van hun dromen en ambities of hulp bieden bij het oplossen van hun problemen.

Van place to buy naar place to be
De fysieke winkel is daarbij een inspirerende ontmoetingsplek plek waar retailers hun passie of visie letterlijk handen en voeten geven. Een “place to be” waar consumenten uit de doelgroep graag willen zijn, gelijkgestemden elkaar ontmoeten en hun passie delen. Een plek waar verkoop een logisch gevolg is van de emotionele band die je als winkel met je klanten hebt opgebouwd.

ADEKWAAD HELPT

Meer dan ooit is het voor winkels belangrijk om echte keuzes te maken en nieuwe manieren te vinden om relevant en interessant te blijven. Onder het motto “wie niet uitgesproken durft te zijn, wordt nooit spraakmakend” daagt ADEKWAAD ondernemers uit om keuzes te maken en  kleur te bekennen. ADEKWAAD prikkelt om in actie te komen en helpt concreet bij het maken van keuzes , het uitstippelen van een nieuwe koers en bij het in gang zetten en doorvoeren van noodzakelijke veranderingen.

 

Benieuwd wat ADEKWAAD voor jouw winkel kan betekenen? Neem contact op met ADEKWAAD

INSPIRATIEBLOGS

Employer Branding

Waarom alleen communicatie niet werkt!

Smoesjes!!

Over ontkenning en old habbits

Kuddegedrag

Over copieergedrag en "worden wie je bent"

Van Nu or not van Nu

Over nieuwe tijden en verouderde waardeproposities

KLANTEN

INTERESSE? NEEM CONTACT OP!

pijltje

Uw naam (verplicht)

Uw email (verplicht)

Uw bericht