“”

Recente reacties

    Welcome On Mobius

    Mobius was created by professionnal coders and passionate people.

    We made all the best only for you, to enjoy great features and design quality. Mobius was build in order to reach a pixel perfect layout.

    Mobius includes exclusive features such as the Themeone Slider, Themeone Shorcode Generator and Mobius Grid Generator.

    Our Skills

    WordPress90%
    Design/Graphics75%
    HTML/CSS/jQuery100%
    Support/Updates80%

    Branding

    Nulla vitae elit libero, a pharetra augue.

    “BETER EN STERKER
    DOOR BRANDING”

    Branding is veel meer dan een logo, een slogan of een mooie campagne. Branding (merkmanagement) is een integrale aanpak waarbij een bedrijf of organisatie vanuit een heldere visie en een gemeenschappelijk doel, inhoud en vorm geeft aan het complete doen en laten van de organisatie. Voor iedere organisatie, van heel klein tot heel groot, is branding een krachtig instrument om de concurrentiekracht te vergroten en de marktpositie te versterken.

    10 REDENEN OM AAN DE SLAG TE GAAN MET BRANDING

    1. DNA in kaart

      Sterke merken beschikken over een stevige basis waaraan niet te tornen valt. Een uniek DNA dat het kompas vormt waarop ze varen en dat ze helpt om op koers te blijven, ongeacht de veranderingen die op hun pad komen. Branding dwingt om belangrijke uitgangspunten concreet te benoemen en het DNA van de organisatie in kaart te brengen.

    2. Betekenis

      Sterke merken zijn duidelijk over hun drijfveren en waarden, hun ambities en aspiraties. Ze laten nadrukkelijk weten hoe ze naar de wereld kijken en welke rol ze in het leven van hun klanten willen spelen. Zo geeft branding betekenis en meerwaarde aan producten en diensten die functioneel en kwalitatief vergelijkbaar zijn.

    3. Onderscheidend vermogen

      Sterke merken hebben een unieke identiteit die tot uiting komt in een herkenbare look en feel, het gedrag van medewerkers en de inhoud en vorm van communicatie-uitingen Branding geeft organisaties een eigen gezicht en zorgt ervoor dat organisaties herkenbaar onderscheidend zijn.

    4. Vergroot de aantrekkingskracht

      Sterke merken voorzien hun producten en diensten van een emotionele lading. Zo koop je niet alleen een pakketje functionele eigenschappen, maar tegelijk ook de waarden en opvattingen van het merk. Zo vergroot branding de expressieve waarde en de aantrekkingskracht van organisaties en bedrijven.

    5. Creëert voorkeur

      Sterke merken kiezen voor specifieke doelgroepen met specifieke behoeftes en wensen. Ze weten precies wat hun klanten nodig hebben en stemmen hun complete aanbod van producten services en diensten daar exact op af. BRANDING helpt organisaties om relevant te blijven en een voorkeurspositie te bemachtigen bij klanten uit de doelgroep.

    6. Stimuleert binding en loyalty

      Merken creëren een gevoel van saamhorigheid en appelleren aan de behoefte om ergens bij te horen. Branding creëert een emotionele band met klanten waardoor klanten echte fans worden die het merk door dik en dun steunen.

    7. Gemeenschappelijk vertrekpunt

      Sterke merken zijn ook intern duidelijk over hun drijfveren, ambities en doelen. Branding zorgt voor een helder gemeenschappelijk vertrekpunt, geeft richting aan belangrijke besluitvormingsprocessen en duidelijkheid voor medewerkers over wat er van hen verwacht wordt.

    8. Stroomlijnt alle doen en laten van de organisatie

      Sterke merken zorgen ervoor dat alle contactmomenten met prospects en klanten in lijn zijn met hun identiteit en merkwaarden. Zo geeft branding actief richting aan het complete doen en laten van zowel organisatie als medewerkers

    9. Betrokkenheid bij medewerkers

      De duidelijkheid over de ambities en aspiraties van het merk zorgen ervoor dat medewerkers zich verbonden voelen met “een hoger doel”. Daarnaast zijn medewerkers graag onderdeel van een sterk merk. Branding zorgt voor betrokkenheid en stimuleert de trots van medewerkers.

    10. Houvast bij vernieuwing en verandering

      Sterke merken innoveren en vernieuwen continu. Ze veranderen voortdurend maar blijven daarbij altijd zichzelf. Branding geeft organisaties houvast en richting bij belangrijke veranderprocessen en verbetertrajecten.

    Ook aan de slag met branding of benieuwd wat branding voor u kan betekenen ? Neem contact op met ADEKWAAD