“”

Welcome On Mobius

Mobius was created by professionnal coders and passionate people.

We made all the best only for you, to enjoy great features and design quality. Mobius was build in order to reach a pixel perfect layout.

Mobius includes exclusive features such as the Themeone Slider, Themeone Shorcode Generator and Mobius Grid Generator.

Our Skills

WordPress90%
Design/Graphics75%
HTML/CSS/jQuery100%
Support/Updates80%

STRATEGIESESSIE BRANDBASE

WIE SNEL VOORUIT WIL, MOET EERST EVEN STILSTAAN
Bij veel winkels en bedrijven regeert de waan van de dag. Toch is het goed om in een snel en continu veranderende wereld van tijd tot tijd eens te kijken naar de positie en koers van uw bedrijf. Het is goed om uw huidige business eens opnieuw tegen het licht te houden en antwoorden te formuleren op fundamentele vragen.  Waar staan we nu, en waar willen we naar toe? Wat zijn eigenlijk onze drijfveren en ambities ? Voor welke klanten zijn  we eigenlijk het meest interessant en waardevol? Waarin zijn we echt goed? Zijn we daarin ook onderscheidend en uniek en zijn dat nog wel de factoren die het succes voor de toekomst bepalen? Welke alternatieven zijn er voor onze klanten?

WAAROM BRANDING?
Branding is veel meer dan een alleen een logo of een mooie nieuwe campagne.
ADEKWAAD ziet branding als een integrale aanpak waarbij een bedrijf of organisatie vanuit een centrale visie en een gemeenschappelijk doel , inhoud en vorm geeft aan hun complete doen en laten. Branding zorgt voor onderscheidend vermogen, geeft betekenis aan uw producten en diensten, creëert voorkeur en trouw bij klanten en geeft richting en houvast voor medewerkers. Ieder sterk merk is gebouwd op een stevig strategisch fundament dat houvast en richting geeft voor uzelf, uw medewerkers en uw klanten.

 

 

STRATEGISCHE BRANDINGSESSIES

In de BRAND BASE sessies leggen we een stevig fundament onder een succesvolle toekomst van uw bedrijf. In de BRANDBASE sessies gaan we op zoek naar de kern van uw bedrijf,  zoeken antwoorden op fundamentele vragen en  helpen u bij het maken van belangrijke keuzes voor de toekomst. We kijken daarbij naar de drie strategische pijlers van uw bedrijf:

  • MERKMOTIEF : Wat zijn uw drijfveren, ambities en doelen?
  • IDENTITEIT: Wie bent u, waar staat u voor?
  • POSITIONERING: Voor welke doelgroepen kiest u? Wat zijn hun werkelijke behoeftes? Waar bent u echt goed in? Hoe gaat u onmisbaar worden voor uw klanten?

Alle belangrijke strategische zaken en uitgangspunten worden heel concreet benoemd en vastgelegd in een overzichtelijk BRANDRAPPORT

VOOR WIE

De BRANDBASE sessies zijn bedoeld voor:

  • Zelfstandig ondernemers
  • Directeur Eigenaren
  • Directies en MT’s
  • Startende ondernemers
  • Formuledirecteuren

INHOUD

Tijdens de sessies komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Drijfveren en ambities
  • Gedachtengoed
  • Positionering
  • Doelgroep & behoeftes
  • Winning zone & losing zone
  • Identiteit & merkwaarden
  • Merkwaarden

WAAROM INSCHRIJVEN?

De BRAND BASE sessies bieden u

  • Een verfrissende kijk op uw bedrijf en business
  • Inzicht in uw huidige positie en koers
  • Inzicht in het DNA van uw bedrijf
  • Inzicht in uw drijfveren en ambities
  • Inzicht in nieuwe kansen en mogelijkheden
  • Een stevige strategische basis voor verder beleid

.

KOSTEN

De BRAND BASE sessie’s zijn er in 3 varianten

BRANDBASE
3 dagdelen: 1: merkmotief / 2: identiteit / 3: positionering
€ 3.995,00

BRANDBASE COMPACT’
2 dagdelen: 1: merkmotief + positionering / 2: identiteit
€ 2.795,00

BRANDBASEIDENTITEIT’
1 dagdeel: 1: Identiteit
€ 1.495,00