“”

Recente reacties

    Welcome On Mobius

    Mobius was created by professionnal coders and passionate people.

    We made all the best only for you, to enjoy great features and design quality. Mobius was build in order to reach a pixel perfect layout.

    Mobius includes exclusive features such as the Themeone Slider, Themeone Shorcode Generator and Mobius Grid Generator.

    Our Skills

    WordPress90%
    Design/Graphics75%
    HTML/CSS/jQuery100%
    Support/Updates80%

    Grijze muizen

    By advanantwerpen 2 jaar agoNo Comments
    Home  /  MKB  /  Grijze muizen

    Grijze muizen

    Ieder voordeel heeft zijn nadeel

    Veel MKB-bedrijven zijn groot en succesvol geworden met mooie unieke producten en een geweldige dienstverlening. Ze zijn heel goed in wat ze doen en vinden dat meestal zelf ‘de gewoonste zaak van de wereld’. Hard werken en een no nonsens mentaliteit vormen de basis voor het succes. En daar zit ook gelijk de valkuil. Want die prijzenswaardige no nonsens mentaliteit zorgt er ook voor dat veel MKB bedrijven een beetje (te) introvert zijn en niet zo waarde hechten aan “uiterlijk vertoon”. “Doe maar gewoon” en “geen poespas” is het devies. En dus zijn er in het MKB ontelbare prachtige, unieke bedrijven die, vermomt als lelijk eendje of grijze muis, enorm hun best doen om maar zo gewoon mogelijk te blijven.

    Misschien denkt u ook wel “Dat oude logo kan nog best” of “investeren in een mooi bedrijfspand of een gelikte entree is toch zonde geld”. Kijk, voor uw vaste klanten is dat geen probleem: zij kennen en waarderen uw “vertrouwde” kwaliteit en service en accepteren uw “looks”. Maar hoe moeten nieuwe potentiele klanten nu weten waar u voor staat en hoe goed u bent. Voor hen is uw eerste indruk net zo belangrijk als een profielfoto op een datingsite.

    Sterke succesvolle merken investeren niet voor niets fors om ervoor te zorgen dat klanten en prospects precies weten waarvoor ze staan. Zij delen hun gedachtengoed, koesteren hun identiteit en zorgen ervoor dat ze in alles en overal precies uitstralen wat ze willen zijn.
    En dat zou u ook moeten doen. Kom uit uw schulp en word MERK-waardig.
    Dan ziet u er straks net zo geweldig uit als dat u in werkelijkheid bent en worden prospects misschien wel net zo enthousiast als uw beste vaste klanten.

     Deze column verscheen in Booming Magazine Nr.2

    Category:
      MKB
    dit bericht is 0 keer gedeeld
     000
    About

     advanantwerpen

      (15 articles)

    Geef een reactie

    Je e-mailadres zal niet worden gepubliceerd.